24 dec. 2010

God jul

God jul till alla mina läsare!

14 kommentarer:

ג 'ון sa...

God Jul själv Erik och dito till alla anhängare av demokratin Israel som kommenterar här.
/BR

Catarina sa...

God Jul till dig också!

Jag skrev tidigare att det är spännande att följa en ung politiker och din blogg följer jag bland många "gamla rävar" för att få ett yngre perspektiv.

Hoppas du får en skön ledighet och orkar fortsätta bloggandet 2011!

Jocke sa...

God jul på dig själv!

lubbe ferrysson sa...

God Jul Erik och kommer jag inte at Internet ocksa God Fortsattning.

Erik Svansbo sa...

Tack allihopa!

Isabell sa...

Gå och sug en zionist kuk din lilla Nazi-hora, vaffan vet du om nånting?? En kula genom skallen är det enda såna som dig förtjänar din översittande rikemanna horunge som sitter där på din pedistol och tror att du är nåt.

ISRAEL ÄR TERRORISM

Erik Svansbo sa...

Det var en tråkig kommentar Isabell, men god jul till dig ändå.

Bosse J sa...

Isabell - det stavas "pedestal".

Bosse J sa...

... på engelska förstås. På svenska stavas det "pedestal" :-)

Bosse J sa...

(J-a tangentbord) "Piedestal" på svenska, ska det vara.

Erik Svansbo sa...

Bosse: besserwisser FAIL! ;-)

Bosse J sa...

Du menar Messerschmitt ;.)

Jonas sa...

#6 Isabell:
För all del att du inte delar Eriks åsikter, men det finns mer konstruktiva sätt att utrycka det på. Själv delar sällan Eriks åsikter men jag respekterar hans rätt att uttrycka dem.

Med tanke på att det är en av få gånger jag faktiskt skriver i kommentarerna så får jag lov att önska en god fortsättning.

A-K Roth sa...

Gott Nytt År, Erik!

Isabell, om du fick några julklappar alls måste vi ta upp det med tomten. En bit kol kanske?