15 aug. 2010

Resa till Serbien

Kära bloggläsare, jag måste tyvärr meddela att jag kommer göra ännu ett blogguppehåll. Det är inte helt på eget initiativ utan har att göra med att jag nyligen har fyllt 30 år. Då kan man få överraskningspresenter. Till exempel en resa.

Jag kommer resa ned till Belgrad med ett gäng goda vänner. Där kommer vi njuta av staden ett par dagar, där ska det vara någon form av ölfest. Sen bär det av till huvudattraktionen, Guca trumpet festival.

Det blir en prövning att vara ifrån internet under brinnande valrörelse. Men det ska säkert gå bra, kanske kan snoka upp något internetcafé i Belgrad.

Jag är ganska säker på en oförglömlig resa!

Hoppas att ni kan klara er utan mig, på återseende runt den 24e.

5 kommentarer:

Martin sa...

Ha så kul! :-)

Jonas sa...

Stort grattis och trevlig resa!!!

Erik Svansbo sa...

Tack!

Damir Filipovic sa...

"kanske kan snoka upp något internetcafé i Belgrad."

Absolut! Bra Wi-fi och bra latte finns på Grand Pleasures, som ligger på Knez Mihajlova 25 (Belgrads ekvivalent till Drottninggatan).

Erik Svansbo sa...

Det finns wi-fi på hostelet. Varma hälsningar från Belgrad!